Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Protođakon dr Ljubomir Ranković: Izjava Patrijarha Irineja o protestima neće doneti koristi ni njemu, ni crkvi niti srpskim vlastima

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 27 januar 2019 18:54
marlon
izjava mu je bila komicna bas kao ono moljakanje putina za dolar vise od vec datog
Preporuke:
135
11
2 nedelja, 27 januar 2019 19:09
Ah
Od Patrijarha koji je bio u prvim redovima protesta protiv nenarodnog konkordata dobili smo patrijarha sa malim p koji je u prvim redovima odbrane režima koji sprovodi ne samo izdaju Kosova već najcrnju eksploataciju u srpskoj istoriji u mirno doba od strane tuđih interesa, samim tim i dovodi do egzodusa mladih i stručnih, da ne pominjemo i najcrnju medijsku diktaturu.
Iako je svaka vlast od Boga po učenju crkve, ova je to samo kao božja kazna - bar tako izgleda za sve koji hoće da otvore oči. Jesu protesti bili zloupotrebljavani u prošlosti i mogu ako ne bude bilo pameti biti iskorišćeni opet za kozmetičku promenu bez ikakve koristi za narod ali to nije razlog da se podrži očigledno zlo u liku Vučićevog režima.
Videćemo da li će u crkvi biti još dovoljno ovakvih glasova koji će biti mudriji. Ako ih ne bude SPC rizikuje da zajedno sa padom režima doživi smanjenje svog uticaja u narodu. Bolje da otvore oči dok je vreme.
Preporuke:
154
17
3 nedelja, 27 januar 2019 19:16
Srba
Svaka čast protođakonu. Kakva razlika između ove mudre izjave i plitke i politizovane izjave patrijarha.
Preporuke:
171
23
4 nedelja, 27 januar 2019 19:38
GSM
Ovo patrijarh? Nikad,on je ekumenista i AV kerber!
Preporuke:
122
18
5 nedelja, 27 januar 2019 19:41
teletabis
E ovo je pametno kazano. Ne treba ništa više reći o ovim događanjima.
Preporuke:
131
15
6 nedelja, 27 januar 2019 19:44
Zbog ovakvih crkve su prazne
Srpska pravoslavna crkva nije više moja crkva, a jesam hrišćanin pravoslavne vere i vezu s Bogom ostvariću bez posredovanja patrijarha Irineja, njegovih vladika i sveštenika.
Preporuke:
83
57
7 nedelja, 27 januar 2019 19:53
Dragan
Neka se Crkva ne čudi što je sve praznija...nažalost!
Preporuke:
110
24
8 nedelja, 27 januar 2019 20:09
micky
Pokatoliceni ekumenista, novotarac ne moze da ne zastiti "Blagodarenog koji se bori kao Lav"..
Duhovni sunovrat srba i srpstva die na gomilu sluga iz SPC koji ljube skute velikom demonu iz Vatikana. Jos se samo ceka Sv. Stepinac. Tesko je ista reci a ostati pristojan.
Preporuke:
98
18
9 nedelja, 27 januar 2019 20:11
R
Potpisujem i nemam sta dodati sem da ce ogromnu stetu i onako ugrozena crkva imati od ovakvih istupa nicim izazvanih !
Sinod mora naci nain da se zahvali gospodinu !
Preporuke:
107
16
10 nedelja, 27 januar 2019 20:17
Irinej
bi bio korisniji da patrijarši radikalskom crkvom.
Srbstvo nema potrebe za njim i sličnima a nismo ni pod onim bravarskim maršalom.
Preporuke:
68
19
11 nedelja, 27 januar 2019 20:26
penzioner Cviko
Da pogađamo ko ga je na "pošten" način izabrao za Patrijarha? Neki ovozemaljski Bog ko i Vučića? I ond mi se nađe neko ko mi priča priče o poštenom glasanju i rezultatu glasanja. Čuvajmo se lažova i kad nam istinu pričaju!!!
Preporuke:
75
23
12 nedelja, 27 januar 2019 20:35
Bivsi diplomata
Svaka cast.Hrabro.Da je vise takvih.Cestitam ziveo nam.
Preporuke:
82
13
13 nedelja, 27 januar 2019 20:39
bog dano vic
Šta li od Vučića očekuje ovaj srebroljubivi deda kad ga nije bilo stid da onako besramno na nemestu prosI od Putina. Stideo sam se pred ekranom iako me ovaj deda i njegova družina ne zanimaju...
Preporuke:
64
15
14 nedelja, 27 januar 2019 20:43
Jedan je Pavle
Patrijarhu Pavlu je svaka reč bila zlatna. Za ovoh bi bilo mudrije da se drži one "ćutanje je zlato".
Preporuke:
87
7
15 nedelja, 27 januar 2019 20:48
Kole
za: Zbog ovakvih crkve su prazne

''Srpska pravoslavna crkva nije više moja crkva, a jesam hrišćanin pravoslavne vere i vezu s Bogom ostvariću bez posredovanja patrijarha Irineja, njegovih vladika i sveštenika.''

Kome Crkva nije majka, taj nema ni Boga za Oca.

Nije Crkva ''prazna zbog ovakvih... vladika i sveštenika...'', nego je prazna zbog takvih kao što si ti! Ti si napusti o Crkvu, i fantaziraš da si ''pravoslavni hrišćanin'' koji će da ostvari ''vezu s Bogom'' na neki misteriozan način! Buncaš prijatelju...
Preporuke:
76
38
16 nedelja, 27 januar 2019 21:06
dobojlija
Slazem se sa potodjakonom a patrijarhu koga licno poznajem i koji je dobar covjek zelim da mu Bog podari razum da shvati gdje ovo sve ide i da stane na pravi stranu!
Preporuke:
64
15
17 nedelja, 27 januar 2019 21:07
anti nsp
podela je zahvatila i crkvu sa mogućim i otvorenim raskolom.
Preporuke:
52
6
18 nedelja, 27 januar 2019 21:07
Nedo
SPC je istorijski bila i jeste uz srpsku monarhiju. Monarhije na vlasti odavno nema i zato bi se SPC morala kloniti komentara o aktivnoj politici. Ako Vladike Amfilohije i Teodosije govore o politickim zbivnjima, oni to i moraju, ipak se nalaze,za Srbe, u najgorem okruzenju. Patrijarhu bi najbolje bilo da ode malo duze u Pecku patrijarsiju.
Preporuke:
56
5
19 nedelja, 27 januar 2019 21:11
Projekat
Blaženopočivši i Sveti Patrijarh Pavle to nije dopuštao. Zato su pokušali da ga još za života detronizuju. Sa "žutim patrijarhom" i staljinističkim obračunom sa Vladikom Artemijem započeo je raskol u SPC s tendencijom da zahvati i ostatak naroda. AV radi na istom projektu izazivanja podela, čak građanskog rata i strane, naravno sa zapada, vojne intervencije.

U pamet se Srbi! Gu*ice na ulice!
Preporuke:
57
12
20 nedelja, 27 januar 2019 21:15
Nista ne razumem
Hrabar covek. Ocekujem da se jos ljudi iz Crkve oglase i opomenu patrijarha da se ponasa u skladu sa svojim polozajem i da se ugleda na svog prethodnika, umesto sto narusava ugled Crkve u narodu, dodvoravanjem vlastima.
Preporuke:
65
6
21 nedelja, 27 januar 2019 21:17
56
Patrijarha je izabrao Boris Tadić i Zoran Živanović, kao svog saradnika u nekim finansijskim rabotama u Nišu. Možete samo misliti kako se ovaj narod spinuje. Dakle, DS-ov izabranik brani SNS vlast, koju ,,ruši'' Đilas DS-ovo čedo. Budu Bog snama. Na sve to se uključuju nekakvi profesori, pravnici, koji po svemu sudeći ne znaju zašto su u šetnji osim da malo razbiju holesterol. Na čelo naroda se stavlja glumac srbomrziteljske Anđeline DŽoli, i psovač žena, kao da ga nije rodila majka. Ovu zavrzlamu, nepismeni srpski narod nije u stanju prepoznati i otkazati u svojim protestima uslugu smutljivaca.
Preporuke:
40
35
22 nedelja, 27 januar 2019 21:26
Bogoljub
Crkva kao verska institucija je odavno izgubila bilo kakav ozbiljan legitimitet. Ona je i nastala zbog politicki razloga a ne sto to Bogu treba ili trazi od vernika. Izmedju Boga i vernika ne treba posrednik!!
Preporuke:
33
36
23 nedelja, 27 januar 2019 21:33
micky
….Q penzioner Cviko….
Ustolicili su ga NATO-fasisti veliki demon iz Vatikana i BoTa. Jos su Njegovu Svetost Patrijarha Pavla dok je lezao u bolnici u Beogradu hteli silom ad smene. Svi navedeni zu Pomoc Vartolomeja i Dzo Bajdena. Istog akrepa zbog kojeg su Vladiku ARTEMIJA pocerali sa Kosmeta. Sve na sramotu I BOGU i narodu. Ovaj nije moj pPatrijarh. Nedostojan. Gotova prica. A molim se BOGU za narod napaceni i iznevereni. Najtezi udarac je gubitak duhovne snage i nju su urnisali ekumenisti novotarci i pokatoliceni akrepi. AMIN.. BOZE uslisi Molenija…
Preporuke:
42
19
24 nedelja, 27 januar 2019 21:33
koba
U crkvu se dolazi da se moli Bogu. Ne dolazi se zbog popova i vladika.
Ako je nekome crkva strana, to je njegov problem. Time neće nikom napakostiti, osim možda sebi.

Patrijarh je možda i u pravu.
Ako je vođa protesta Sergej Trifunović ili Nikola Kojo, mene tamo neće biti.
Treba li da smenimo jednu barabu da bi došla veća?

Govornici na protestu moraju da se izjasne o Kosovu i Metohiji. Tu se polaže ispit jesu li rodoljubi ili Sorošove bitange.
Preporuke:
54
27
25 nedelja, 27 januar 2019 21:37
Uzas
Ocigledno je da mu je degenerik opet suflirao ,kao sto je uradio za vreme Putinove posete.
Nije prvi put upotrebljen od monstruma.
Preporuke:
51
7
26 nedelja, 27 januar 2019 21:39
nikadsnobom
..Patrijarh svesno i namerno laze kad kaze da su protesti u Banjaluci i u Beogradu povezani i sinhronizovani..To su vrlo opasne i nedobronamerne izjave koje podsecaju na Tv Pink kuhinju..Ochigledno je da patrijarh braneci ovu vlast brani i neke svoje interese koji nemaju veze sa narodnim interesima..Dobro je sto je otac protodjakon Ljuba odmah reagovao i dao za pravo onima koji su sa razlogom ogorceni na patrijarha..
Preporuke:
64
11
27 nedelja, 27 januar 2019 21:43
Kole
Bogoljube, drž' se dalje od te tematike, bar dok ne stekneš osnovno znanje o Crkvi i Bogu.
Preporuke:
29
11
28 nedelja, 27 januar 2019 21:50
Nele
U Srbiji izgleda već postoji protivsrpsko jedinstvo svetovne i crkvene vlasti koju na svaki način i raznim provokacijama predvodi čudna imitacija patrijarha, koji od svih Božjih znakova ima samo odeždu i simbole patrijarha SPC kao maskirnu uniformu da bi nas varao dok pomaže đavolske radnje vrhovne vlasti Vučićeve.
Da li nas to Gospod iskušava ili kažnjava?
Preporuke:
37
8
29 nedelja, 27 januar 2019 21:55
Komunista Uvek
Bas tako. " Vlast je prolazna i smenjiva, a narod je večan." No, taj "vecni" narod izrabljuje svaka vlast u manjoj ili vecoj meri.Koliko ce vlast izrabljivati "vecni"narod zavisi od politicko-ekonomskog sistema.Intelektualci znaju,narocito danas,koji je sistem do sada po narod najbolji,sa najmanje "jahanja" narodne grbace.S toga narod treba da poducavaju da sagledava pravo stanje.Posebno to danas kad jos uvek ima nekoliko generacija obicnih ljudi koji jasno pravi razliku u dobrobiti za narod izmedju srusenog i "novonastalog" politickog sistema.I kad se narod pobuni,intelektualci,profesori ih usmere u pravom smeru.Zato mi danas posle svih desavanja i narodnih "pobuna" reakcija profesora i javnih licnosti(medju kojima ima i onih koji su vec ranije vidjeni u delovanju)deluje licemerno.Pridruzuju se il po "nalogu" il da zauzmu cvrste pozicije onda kad procene da jedna izrabljivacko-izdajnicka vlast treba da bude zamenjena drugom.Gde je tu narod?Gde su interesi masa i u cemu?!U glasanju?
Preporuke:
21
7
30 nedelja, 27 januar 2019 22:00
opet se utalio
Đakon-Biznismen, čiji su busevi svijevremeno (SPO) prevozili Beogradžane.
Preporuke:
15
26
31 nedelja, 27 januar 2019 22:03
Irinej je siptarski, a ne srpski patrijarh
Namesto se sedi u Peci, gde je mesto srpskim patrijarsima, i da bar porazgovara da demonstrantima, Irinej sedi uz Vucica, poput kakvog kuceta, i rovari protiv svog naroda! Zar to crkveni velikodostojnik, zar to Pavlov naslednik. Zemljo, otvori se, i progutaj - ti znas koga sve!
Preporuke:
40
9
32 nedelja, 27 januar 2019 22:10
Eho
Patrijarh hoće reći da su protesti jedinstvena zavjera protiv srpstva dirigirana izvana i sinhronizirani u Beogradu i banja luci. Da li doista tako misli ili se boji neizvjesnosti ako bi kojim slučajem pao Vučić nije razlučivo ali u svakom slučaju ne može crkveno lice komentirati opravdanost građanskih protesta jer ljudi to rade iz uvjerenja i to žele pokazati. Medju njima ima ateista ali isto tako i vjernika i sada kada njihov patrijarh podržava političku opciju suprotnu njihovoj onda za jedan dio vjernika ulazi u političke polemike stranačkog tipa. To nije dobro za ugled crkve ali to nije tako samo u SPC isti je slučaj u Hrvatskoj s katolicima ili u islamskoj zajednici u BiH. Vjerski predstavnici naprosto moraju shvatiti da nisu religiozni dekor politikama koje samo retorički su vjerske. Dakle bez djela, osim što osiguravaju donacije iz proračuna čime kupuju naklonost koja ima razorne posljedice jer otupljiva oštricu kritike iz najpozvanije institucije za korist općeg dobra
Preporuke:
27
7
33 nedelja, 27 januar 2019 22:14
Bogoljub
Kole@,
Boga ljubim a crkva mi ne treba!
Preporuke:
20
24
34 nedelja, 27 januar 2019 22:34
Soko sa Grmije
Otac Ljuba je početkom devedesetih bio jedan od prvaka SPO. Mislim da zbog tog, direktnog, učešća u strnačkoj politici ne bi trebalo da Njegovoj preosvećenosti zamera iskaze koji bi mogli da se politički tumače.
Preporuke:
22
26
35 nedelja, 27 januar 2019 22:34
Vlada
Onako kako SPC s pravom kritikuje nekanonske pistupke Carigradskog Patrijarha ,tako i gradjani Srbije s punim pravom kritikuju protivustavno delovanje Predsednika Republike.I kao što je svaka slavska sveća jedan zaseban deo Svetosavlja (i jedan mali centar moci) tako je svaki gradjanin SUVEREN - na njemu se zasniva suverenitet drzave.U jednoumlju nema ni istine ni Boga - jednoumlje nije sabornost. Za sabornost je potrebno razumevanje i dijalog.I na kraju - sabornost nije ortačenje sa onima koji lazu,kradu i izdaju ,tlače i biju neistomišljenike.
Preporuke:
38
3
36 nedelja, 27 januar 2019 22:55
Dragan
Kole

Promašio si poentu!
Ako žmurimo pred očiglednim problemom, koji SPC ima, puštamo da se problem širi i razvija. Moje reči su bile u tom kontekstu, upozorenje na problem. Ako nemam pravo da kažem šta mislim onda sam pogrešio.
A to da sam “napustio” crkvu ne bih ni komentarisao; nemaš pojma o tome šta radim tako da je besmisleno. Totalno si promašio.
Preporuke:
20
6
37 nedelja, 27 januar 2019 23:15
Šta je, bre, ovo?
Svi rade na projektu - Velika američka Albanija.
Preporuke:
31
3
38 nedelja, 27 januar 2019 23:15
Miki
Baš me briga što je ekumenista ali nije u redu da Patrijarh bude protiv svog naroda
Preporuke:
31
8
39 nedelja, 27 januar 2019 23:28
Kole
Dragane

Ne znam zašto si mi uputio prethodni komentar, jer te ja nigde nisam spominjao, niti komentarisao tvoje reči.

kažeš:
''A to da sam “napustio” crkvu ne bih ni komentarisao; nemaš pojma o tome šta radim tako da je besmisleno. Totalno si promašio''

prijatelju, nisam ništa za tebe rekao, nego je komentator ''Zbog ovakvih crkve su prazne'' sam rekao da ''Srpska pravoslavna crkva nije više moja crkva, a jesam hrišćanin pravoslavne vere i vezu s Bogom ostvariću bez posredovanja patrijarha Irineja, njegovih vladika i sveštenika''

Dakle, nisam ja ''promašio poentu'', nego si ti promašio adresu komentatora...

a ukoliko si ti napisao gornji komentar i izjavio da ''Srpska pravoslavna crkva nije više moja crkva'', zar to ne znači da si je napustio! Šta ti onda nije jasno... malo si zbunjen...
Preporuke:
15
4
40 ponedeljak, 28 januar 2019 00:15
teletabis
Ljudi bre gde odosmo? Alo bre, Patrijarh je rekao svoje mišljenje, i on ima pravo na svoje mišljenje. U komentaru na nespretnu izjavu sam zamenio par reči i napisao "da i pozivanje naroda u crkvu nema koristi za narod". To sam uradi u revoltu.

Svako od nas, bez obzira šta radimo/nezaposlen ili koliko smo školovani/nepismeni ili bogati/siromašni … imamo pravo da mislimo svojom glavom. I dobro je da svi ne mislimo isto.

Protođakon je Dr i uređuje crkvene novine što znači da ume dobro da osmisli ono što kaže - kao što je sada rekao pametno.

A mi ovde zapeli kriv Ilija pa i Sveti Ilija. Ne ide to tako. Crkva je narod, danas je Savin dan - budimo ljudi.
Preporuke:
6
14
41 ponedeljak, 28 januar 2019 00:32
Dragan
Promašio sam adresu, moja greška.
Preporuke:
12
1
42 ponedeljak, 28 januar 2019 00:42
Deda Mile ima farmu
@ koba
Vrlo je interesantno kako se ti uvek nađeš da, u duhu pravih radikalskih botova, pokušaš da obesmisliš proteste na temu KiM!
Razumem da ti botuješ po zadatku, ali zar ne misliš da je malo ofucano i besmisleno više dovoditi u pitanje opredeljenja učesnika protesta prema KiM, posle pisma koje su uputili AV upravo u vezi KiM? Neću da ti pominjem odnos SzS, odnosno Dveri,Narodne stranke, Slaviše Ristića i pokreta "Otadžbina" prema KiM, ali ću ti pomenuti da je proteste podržao jedan Kosta Čavoški, akademik, koji je i jedan od autora Apela za očuvanje KiM! Kao iskreni patriota, kakvim se ovde predstavljaš to bi bar trebalo da znaš! Ako nisi do sada to znao, evo sad znaš, pa prenesi i Zvonimiru Bgd, xxx, Društvu za borbu protiv pileće pameti,Suzukiju Vitari, Aleksandru i ostaloj dvojici radikalskih botova koji ovde samo menjaju nikove ali uvek prave iste pravopisne greške!
Preporuke:
22
3
43 ponedeljak, 28 januar 2019 01:05
Mladen
Izjava Irineja možda nije moralna i korisna po narod, ali je korisna po vlast i što je još važnije, potpuno je u skladu sa hrišćanskom doktrinom koja kaže da je svaka vlast od boga i da joj se treba pokoravati. I uredno plaćati poreze. Prestupnici (bundžije) idu pred božji sud (poslanica Rimljanima, glava 13). Sve što Patrijarh radi je "u skladu s propisi", pa ko voli tu religiju nek izvoli.

Cinik bi rekao da gro naroda ne izlazi na proteste jer su jaki u veri i ne žele da ljute ni boga, ni vlasti kao božje izaslanike na Zemlji :-)

Ne znam koju veru zastupa protođakon Ranković, ali hrišćansku sigurno ne, jer su takve izjave i sam način razmišljanja teška jeres. Pitam se da li je svestan toga? Ne smeta meni njegova izjava (sa kojom se slažem), ali mi smeta lažno predstavljanje i dovođenje naroda u zabludu. Ako je u glavama crkvenih velikodostojnika ovakva papazjanija po pitanju osnovnih hrišćanskih načela, šta je tek kod običnog naroda koji se, makar formalno, izjašnjava kao verujući?
Preporuke:
6
28
44 ponedeljak, 28 januar 2019 01:20
Prota Milorad L
Među ogromnom većinom sveštenstva i monaštva ovaj patrijarh važi za najgoreg kojeg smo imali u istoriji SPC.
Preporuke:
27
1
45 ponedeljak, 28 januar 2019 01:46
Zvonimir Bgd
Između vlasti i naroda, uvek treba stati na stranu naroda. Vlast je prolazna i smenjiva, a narod je večan.

Pojam "narod" je uopšten i često zloupotrebljen od strane mnogih. I narod je skup pojedinaca. Pojedinaca kojima su zajednički poreklo, jezik i tradicija koje su ti pojedinci dobili rođenjem. U mnogo čemu ostalom, ti pojedinci mogu biti veoma različiti, npr: po karakteru, obrazovanju, imovnom stanju, životnim vrednostima i orijentacijama... itd.
Jedan narod ne mora biti večan. Svetska istorija puna je mnogih naroda koji su nestali, nema ih više. Ova se opasnost nadnela i nad mojim, srpskim narodom. A on ima jednu krupnu boljku: često je nejedinstven. Po pravilu, baš u najtežim vremenima. Tako je i danas.
Pozivati se na "narod" koji u stvarnosti ne postoji kao jedna duša, jedna volja, jedna namera - to je stara demagogija.
Svako, pa i sveštena lica, u teškim vremenima trebalo bi da jasno kažu za šta se zalažu. A narod će onda to vrednovati svojom većinom.
Preporuke:
12
7
46 ponedeljak, 28 januar 2019 02:26
Slavomir Srpski
Protođakon dr Ljubomir Ranković: Izjava Patrijarha Irineja o protestima neće doneti koristi ni njemu, ni crkvi niti srpskim vlastima

Ocekivao bih da se o zvanicnoj izjavi Ptarijarha SPC da zvanicna izjava barem Sinoda, a ne da svaki protodjakon kao politikant zauzima politicke pro-kontra stavove o protestima, umesto da se bavi svojom svestenickom profesijom.

Umesto da poziva na jedinstvo crkve, protodjakon indirektno poziva na razbijanje jedinstva iste. Za koga onda radi.

A taj marksisticki sablon da "treba stati iza naroda" ne pije vodu: naime narod je PODELJEN a ne jedinstven po pitanju ocuvanja SNS vlasti ili ocuvanju KIM. Iza kog "naroda" bi se onda krio protodjakon ako protesti dovedu do podele na skoro jednake delove Srbije u gradjanskom ratu na ulicama?

Do mira Bozjeg Protodjakone? Manite se boljsevickih pamfleta i strivanja iza "naroda", kada rusite autoritet i jedinstvo SPC.
Preporuke:
14
24
47 ponedeljak, 28 januar 2019 07:14
Crkva je na strani Boga
Uvek.
Preporuke:
7
5
48 ponedeljak, 28 januar 2019 07:35
Spiridon
@ Slavomir Srpski
Ocekivao bih da se o zvanicnoj izjavi Ptarijarha SPC da zvanicna izjava barem Sinoda, a ne da svaki protodjakon kao politikant zauzima politicke pro-kontra stavove o protestima, umesto da se bavi svojom svestenickom profesijom.

Umesto da poziva na jedinstvo crkve, protodjakon indirektno poziva na razbijanje jedinstva iste. Za koga onda radi.

Do mira Bozjeg Protodjakone? Manite se boljsevickih pamfleta i strivanja iza "naroda", kada rusite autoritet i jedinstvo SPC.
Ako je naš vajni patrijarh rešio da bude politikant da bi se dodvorio Vučiću onda to može i protođakon, ili vama samo patriJotske izjave iz crkve gode ušima?!
Inače kada je taj Ljuba Ranković iz sela Lelića bio protiv Tite i njegovih boljševika, vi ste bili samo drug Slavomir sa nadimkom Jugoslovenski. Tako da, nemojte svega vam samo vi bivši Titini piJoniri da pričate bilo šta o boljševizmu a još manje o crkvi ili o hrišćanstvu...
Preporuke:
12
12
49 ponedeljak, 28 januar 2019 08:00
Radoje
Bravo Nedo,
LJudi se cene po delima a ne rečima, da je obrnuto, najcenjeniji bi bio ON, najveći i najhrabriji AV. Mišljenje Patrijarha Irineja je njegovo privatno mišljenje i ništa više.Ali neuki narod nezna da je JEDINi ZVANIČNI STAV, stav i mišljenje Svetog Arhijerejskog Sabora ("skupštine"Crkve), a ne ni Sinoda (Vlade Crkve").
JEDINU stvar, koju bi Irinej MORAO da učini, je da se PRESELI iz zgrade Dvora episkopije Beogradsko-Karlovačke (koju narod, a i neuki novinari nazivaju "Partijaršija"), i da se NORMALNO USELI u SVOJ Dvor Pećku PATRIJARŠIJU, jer je ovde samo podstanar. Najbolje bi bilo da na sledećem SABORU ustoliče Vladiku Raško-Prizrenskog Teodosija za novog Patrijarha, a Arhimandrita i Igumana Manastira Dečani Oca Savu ustoliče za Raško-Prizrenskog Vladiku, sa sedištem u Manastiru Svetih apostola u Prizrenu. To bi bio i najveći dokaz da je KiM Srpski, a najmanja "Žrtva" Patrijarha Irineja, ako mu je zaista stalo do NARODA na Kosovu i Metohiji.
Preporuke:
8
5
50 ponedeljak, 28 januar 2019 08:57
Konobar
Naopako vreme - novac zamenio Boga i Preosvećenom. Režim (sistem) ga kupio.Sramota je pogledati izobilje u kome se ''sveštenstvo'' brčka. Strašno je to u što se crkva izrodila. Zaključak : menjati režim (personu), menjati sistem. Gnev naroda je narastao i narasta ... Izlazi na ulice i protestvuje, za sada.
Preporuke:
16
3
51 ponedeljak, 28 januar 2019 09:02
Limes
Na Novom Beogradu posred crkvene porte nicu zgradurine koje zida SPC. To je odluka Eparhije. Umesto skola, obdanista i bolnica nicu komercijalne zgrade. Izgleda da se eparhija klanja Zlatnom teletu.
Bice da je tacno da onaj "Kome je do morala u politici (pa i crkvenoj), neka ide u NSPM". U SPC tesko da ce ga naci. Moral je Djindjic proterao iz politike, onda su razne ekicke, Vucicevici i Vucicevicke, Mitevici i Mitrovici ga zatrli u medijima, sudstvo, zdravstvo i skolstvo je samo palo.
Krik za moralom cuje se na ulicama Beograda i jos 30 gradova. Ipak mnogo je gluvih a jos vise zagluvljenih besomucnom rikom besnih, alavih, bahatih i bezobzirnih naprednjaka.
Preporuke:
19
3
52 ponedeljak, 28 januar 2019 10:04
Skrivalica ANTISRPSKA
"ponedeljak, 28 januar 2019 01:26
Slavomir Srpski
Protođakon dr Ljubomir Ranković: Izjava Patrijarha Irineja o protestima neće doneti koristi ni njemu, ni crkvi niti srpskim vlastima

Ocekivao bih da se o zvanicnoj izjavi Ptarijarha SPC da zvanicna izjava barem Sinoda, a ne da svaki protodjakon kao politikant zauzima politicke pro-kontra stavove o protestima, umesto da se bavi svojom svestenickom profesijom."

Ti se, ANTISRPSKI SLAVOMIRE" ogoli do kraja.
A zašto ne bi PROTOĐAKON mogao imati svoje mišljenje??
To mišljenje ne negira pravo Sinodu da iznese zajednički stav.
ILI SI VUČIĆEV BOT ILI SI MNOGO GLUP, ILI OBA SLUČAJA ISTOVREMENO?
Pa, ti, "slavomire" iznosiš mišljenja koja su još i glupa, a ZABRANjUJEŠ PROTOĐAKONU DA IZNESE SVOJE MIŠLjENjE U OVOM IZUZETNO TEŠKOM VREMENU PO NAROD I DRŽAVU.
Preporuke:
20
9
53 ponedeljak, 28 januar 2019 10:45
Spiridon
@ Skrivalica ANTISRPSKA

Ti se, ANTISRPSKI SLAVOMIRE" ogoli do kraja.
A zašto ne bi PROTOĐAKON mogao imati svoje mišljenje??
To mišljenje ne negira pravo Sinodu da iznese zajednički stav.


A pa to je sve zato jer drug gosn Slavomir propoveda to druga Tite srbskoga maršala tzv novopravoslavlje, koje je kao religija uvedeno sa drugom Miloševićem 1988 godine i gde je u crkvi sve organizovano kao u partiji Titinoj, pa je onda patrijarh nešto kao Tita, a Sinod je nešto kao Centralni komitet SKJ. Tako da, po mišljenju novopravoslavnih vernika mogu jedino da se izjašnjavaju Tita tj patrijarh i/ili članovi Centralnog komiteta, ali oni strogo kolektivno i u obliku prigodnoga saopštenja. Svi ostali članovi te crkvene partije ima da ćute i da slušaju direktive, da ne narušavaju partijsko crkveno jedinstvo...
Preporuke:
13
11
54 ponedeljak, 28 januar 2019 11:18
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
Dr Ljubomir Rankovic:"Izmedju vlasti i naroda,uvek treba stati na stranu naroda.Vlast je prolazna i smenjiva a narod je vecan".
Bojim se da ne bude Vuciceva vlast vecita (jer oni su "pristojna" Srbija a drugi su nasilnici lopovi,ubice) te nece biti veliko iznenadjenje ako jednostavno kao i mnogi drugi narodi u proslosti,nestanemo.Prihvatili smo sve djavolje izmisljotine kao npr.prajd parade ej bre 7000(sedam hiljada)policajaca-zandarma angazuje se da se obezbedi setnja oko 250 gej i lezbian ili po Srpski setnja pedera i lezbejki o trosku gradjana Srbije.Pogledajte gospodine Rankovicu sta televizija nudi:seks,orgije,razvrat,vulgaran recnik a ko je BOS tj glavni pa Vucic preko Mitrovica.Kakve je izvestaje i gnusne lazi i izmisljotine servirala ta Pink Tv.o Oliveru Ivanovicu dok ga nisu mucki ubili a covek je trazio zastitu od A.Vucica.Zasto sve ovo navodim?Da se vidi sva pogubnost ove vlasti koju vodi od pocetka u izdaju Kosova i Metohije.Ako narod to ne vidi ne zasluzuje nista bolje.
Preporuke:
9
2
55 ponedeljak, 28 januar 2019 11:33
Živorad
Sveti Sava je rekao,
Gde nije sloga
tiu nema ni Boga.

A protođakon ne treba da se javno suprotstavlja Patrijarhu. Jasno je zbog čega.
Preporuke:
10
16
56 ponedeljak, 28 januar 2019 12:06
koba
@Deda Mile ima farmu

Svaka čast Kosti Čavoškom, vrlo ga cenim.
Znam da su proteste podržali mnogi umni ljudi.

Ali onda treba paziti da rezultati protesta ne odu na drugosrbijansku stranu i da ne dobijemo novi 5.oktobar gade će nam krojiti kapu Čede, Milićke, Živkovići, Tadići, Koraći i ostala kompanija.
Preporuke:
16
0
57 ponedeljak, 28 januar 2019 12:21
zan val zan
otkuda ovakvo pametovanje...bez objasnjenja:sta je to narod? gde je ostali narod,koji ne protestuje? dali je svaki protest opravdan? (da je pameti,izvukli bi iskustvo iz mnogih protesta,npr 1941g,2000g, i narocito protesta po nagovoru zapadnih 'prijatelja'... konacno, sta ako na izborima ne bude 'povoljnog' rezultata? opet protest???? dokle,braco??? !!!zivite u kolonijalnoj demokratiji, a to je malo bolje nego ono sto je Milos Veliki nazvao 'vrbova drzava'.
Preporuke:
7
10
58 ponedeljak, 28 januar 2019 13:20
Kome Crkva nije majka, taj nema ni Boga za Oca.
Kome Partija nije majka, taj nema Marksa za Oca.
Mozda je vreme za Treci Testament, sa ovom krilaticom na koricama?
Preporuke:
5
4
59 ponedeljak, 28 januar 2019 15:47
najgluplji komentari od Spiridona neznalice
da li je moguće da se neko toliko nalupeta o drugima kao ovaj Spiridon???

da li ste školovani

da li idete u osnovnu školu?

delujete infantilno prema komentarima

naivno, detinje, agresivno, navijački

kao Vučićev bot

il Boškov jurišnik?

čiji god da ste, nije se usrećio s vama Spiridone!

nepodnošljiva lakoća lupanja gluposti iliti Spiridon
Preporuke:
11
5
60 ponedeljak, 28 januar 2019 16:00
Slavomir Srpski @Skrivalica ANTISRPSKA
Kako sma vas bolno udario da pocinjete da bulaznite gluposti, cak i one koje normalno ne biste bili u stanju da iskazete, cak i da ste pod inspiracijom.

Covece, osvestite se: NIKO ovde ne brani da bilo ko pa i protodjakon ima svoje licno misljenje. Jer Bog je dao svima slobodu, ali bas zbog te slobode postoji i Bozji sud. Pa ako neko neispravno misli i dela Bog ce ga kazniti.

Dakle protodjakon ima pravo na svoje misljenje, ali dok nosi svestensku odecu i zakletvu pred Bogom i SPC ima i OBAVEZE: a one su predvidjene da se svestenici koji nisu saglasni sa Patrijarhom zale u crkvenim za to predvidjenim strukturama. naveo sam da Patrijarha moze da koriguje samo Sinod posle unutrasnje diskusije po odredjenim pitanjima.

Ali vec je protodjakon prekrsio svestenicku obavezu, i samo-iskljucio iz SPC time sto svoje misljenje ne iskazuje tamo gde treba i mora vec kao politikant u javne medije. To je prekrsaj za koji cekam odluku SPC. Moze naravno da skine mantijun i postane politicar.
Preporuke:
8
9
61 ponedeljak, 28 januar 2019 17:27
Zoran Đorđević
Između vlasti i naroda, uvek treba stati na stranu naroda. Vlast je prolazna i smenjiva, a narod je večan.
Na kojoj je strani narod vidi se na izborima.
Preporuke:
6
5
62 ponedeljak, 28 januar 2019 19:16
Spiridon
@ najgluplji komentari od Spiridona neznalice
da li je moguće da se neko toliko nalupeta o drugima kao ovaj Spiridon???

da li ste školovani

da li idete u osnovnu školu?

delujete infantilno prema komentarima

naivno, detinje, agresivno, navijački


Avaj, premlad si i ne previše pametan sinak, da bi mogao da uopšte shvatiš moje komentare, pošto ti je jedino bitno da svoja pisanija uobličiš u ta stihoklepačka sricanja na nivou deteta u trećem osnovne. Sama činjenica da se pri tome igraš skrivača i pišeš pod ko zna koliko nadimaka, govori sama za sebe o tvojoj “zrelosti”. Tako da, hvala što me verno ka-no lesika pratiš i nalaziš za shodno da se igraš stihoklepačkog dobacivanja na redovnom planu...
Preporuke:
3
9
63 ponedeljak, 28 januar 2019 19:32
Spiridon
@ Slavomir Srpski
Dakle protodjakon ima pravo na svoje misljenje, ali dok nosi svestensku odecu i zakletvu pred Bogom...
Ali vec je protodjakon prekrsio svestenicku obavezu, i samo-iskljucio iz SPC time sto svoje misljenje ne iskazuje tamo gde treba i mora vec kao politikant u javne medije. To je prekrsaj za koji cekam odluku SPC. Moze naravno da skine mantijun i postane politicar


Dajte Slavomire nemojte se dalje sramotiti i pokazivati ljudima taj titoistički praziluk na novopravoslavnom nivou. Pa nije pobogu patrijarh SPC rimski papa pod jedan, a pod dva istog tog patrijarha nije niko ovlastio da se bavi političkim pitanjima. Tako da, o datoj situaciji a bez zvaničnih odluka Svetog arhijerejskog sabora odnosno Svetog arhijerejskog sinoda kao organa izvršne vlasti koju je isti taj Sabor izabrao, patrijarh može da govori jedino u svoje ime Slavomire a posebno jer je reč o svetovnim pitanjima u koja se on ne bi ni smeo mešati a posebno ne na ovakav politikantski način...
Preporuke:
8
10
64 ponedeljak, 28 januar 2019 20:29
itd ili ...
Spiridonu
mnogo ste naporni i agresivni, neki B vitamin recimo ili neki sport, razmišljaste o tom? a ne ovde stvarno smarate nebuloznim komentarima!
Preporuke:
8
4
65 ponedeljak, 28 januar 2019 21:16
Milentije
Patrijarh bi morao da pretpostavi da osim protesta za lični boljitak postoje i drugi ciljevi. Protest protiv urušavanja institucija je borba za bolji život svih građana.
Preporuke:
6
3
66 utorak, 29 januar 2019 00:20
Brundalo
Svi sveštenici,uključujući gospodina Irineja, imaju pravo, kao i drugi građani po Ustavu, da daju izjave. Ako bi naprimjer Sveti Sinod dao ovakvu izjavi to je već klerikalizam. Ta izjava ipak ne pristoji jednom patrijarhu,on ne bi terbalo da se svrstava. Nažalost, patrijarh, štiteći ovu vlast,koja je dosadila i Bgu i ljudima, štiti svoje interese. Iza ovakvih izjava, uvijek tražite ono iza,ono nevidljivo.Bio sam nedavno u manstiru Krušedol,nedjelja, na liturgiji jebilo troje, plus moja malenkost. E, tu je završila misija SPC.A, ja sam se nadao da će nas SPC izvaditi iz ovog blata.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner